Osammanhängande update

Nej, mycket bloggning har det inte blivit de närmsta dagarna heller - helt enkelt för mycket som händer på samma gång. Har haft två stora prov den här veckan (men jag tror att de - som tur är - är de sista på terminen); ett spanskaprov och ett historieprov (det sistnämnda var bland de jobbigaste prov jag någonsin gjort, vi fick sex timmar på oss och nio frågor att svara på. Trodde verkligen inte att hela provet skulle ta sex timmar när jag såg det, men det gjorde det. Satt och skrev konstant i sex timmar. På dator som tur var, annars hade väl min högerarm varit död vid det här laget.)

Image Hosted by ImageShack.us

Fyllt femton har jag också gjort. I torsdags. Blev mycket firande, mycket presenter och mycket tårta. Imorgon blir det ännu mer av alla sorter, eftersom att halva släkten kommer hit för att fira och äta. Mest lussebullar förhoppningsvis (eftersom att det bakats hur många som helst här idag, och jag ser helst att de tar slut så fort som möjligt. För lussebullar och allt som har med dem att göra är förhatligt. Vidrigt. Vidare ska tilläggas att bullarna inte bakats av mig, då skulle de nog inte blivit uppätna. Över huvud taget.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback