"Vilket land Oslo ligger i? Hmm.. Gotland!?"

Idag hade vi skolfotografering, och fotografen var verkligen den sämsta (jag sa inte dåligaste! Admire me!) jag någonsin haft. När vi kom in i biblioteket där vi skulle fotas sa han ingenting, bara pekade vart vi skulle stå, sen fotade utan att någon var beredd (alla måste typ ha blinkat) och sen sa han hejdå. Typ så. Jag blir nog jättesnygg på den bilden. Inte. Men skitsamma, jag blir ändå aldrig bra på skolfotot. Så, till något viktigare: PRAO. Vår skola ska praoa vecka 40 och 41, och den här gången ska jag vara lat och inte fixa min prao själv (eller det blir typ så ändå, man får en lapp av skolan och sen får man ringa och bestämma något med personen vars telefonnummer står på lappen), och ta en av skolan. Och då finns det typ det här att välja på:

- Veterinär
- Sportaffär
- Hunddagis
- Klädaffär (Twilfit och Mexx)
- Mataffär
- Café
- Restaurant
- Chokladaffär

Sportaffären och hunddagiset är uteslutna, jag gillar inte sport, och när det gäller hunddagiset var man tvungen att vara jätteintresserad av hundar och ha hundvana, vilket jag verkligen inte är/har. Därför kanske inte veterinär passar sådär jättebra heller. Och chokladaffären har redan A tagit, så den funkar inte heller. Då återstår bara frågan: vilken ska jag välja? Har funderat på alla, men kan verkligen inte bestämma mig. Vilken tycker ni jag ska ta?

Rubriken har my dear S bidragit med. Hon var seriös, jag lovar.

Kommentarer
Cassandra

Jag skulle ha tagit café, eller helst av allt hunddagiset då, men det är ju jag :P
Kanske kan jobba i någon klädaffär? :)

2007-08-30 @ 20:16:51
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Joy

jag skulle inte tagit café, finns nog inte så mycket att göra...och i matbutiker får man i princip bara packa upp och fronta varor...superkul :( jag skulle nog satsa på resturant om jag var du. twilfit och mexx låter inte särskilt lockande :(

2007-08-31 @ 17:43:56
URL: http://memorial.bloggspace.se
mimmiii

resturant såklart :D det är så nice alltså

2007-08-31 @ 17:58:13
URL: http://comeandkissme.blogg.se
Malin

Cassandra: Har funderat på café också, men jag vet inte riktigt.. Så svårt! ;) Haha, jag tänkte det, "Cassandra skulle lätt tagit hunddagiset", men eftersom att jag varken är särskilt förtjust i hundar (även om jag tycker att de är jättesöta och allt så är jag nog mer en kattmänniska) och inte heller har någon hundvana som man var tvungen att ha så passar det nog inte riktigt mig ;) Mexx är uteslutet, kommer vara ungefär fyra timmars restid för mig varje dag, men har funderat på Twilfit även om jag aldrig köpt något där i hela mitt liv, haha ;)
Joy: Hm, jag vet inte, restaurang tyckte jag lät kul först, men efter att ha pratat med några som praoade på en restaurang förra året så var jag inte lika intresserad längre, de sa att det var jättejobbigt och inte alls kul, de fick typ diska hela tiden ;) Och som du säger, varken Twilfit eller Mexx är ju verkligen inte butiker som jag handlar på, men jag vet inte, tycker ändå det verkar lite kul att praoa i en klädaffär :)
Mimmi: Haha, verkar som om jag får överväga det där med restaurang lite mer, kanske är kul trots allt :)

2007-09-01 @ 10:49:20
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback