Världens roligaste dag!

Idag hade lärarna bestämt sig för att hitta på något roligt vi skulle göra eftersom att vi precis börjat skolan, och OJ vilken ROLIG sak de kom på! Nu ska ni få höra: fotbolls- och brännbollsturnering! Mina all time favourites! Ska bli så kul! Not.

Kan de inte komma på något bättre eller? Skulle hellre sitta och räkna matte hela dagen än att missa bollen tio gånger när vi spelar brännboll. Jag suger på brännboll, och jag suger på fotboll. Behöver jag säga mer? Tror de att det är någon tycker att det är kul med brännboll eller? HALLÅ?

Kommentarer
lizzy

haha nå. jag tycker faktiskt brännboll är rätt kul men det är väl inte en sån grej man vill göra när "lärarna bestämt sig för att hitta på något roligt". och jag missar alltid bollen typ 73439443448349 gånger när jag spelar brännboll så då blir det alltid att jag får kasta, och eftersom att jag kastar bara några meter så blir man ju bränd på en gång och det är ju.. väldigt kul. och fotboll gillar jag inte alls. om någon passar bollen så brukar jag MISSA DEN. haha ja men det är väl bara att gilla läget.

2007-08-24 @ 11:27:43
URL: http://lizzzien.blogg.se
Joy

haha och vi som inte ens får kasta :( jag hatar verkligen brännboll, jag borde seriöst vara bra på det eftersom att vi spelade det varje lektion (nej, jag överdriver inte) i min förra skola! på utomhuslektionerna. det sög! och fotboll med klassen = blåmärken och svullna fötter! haha

2007-08-24 @ 11:48:06
evelina

mardröm

2007-08-24 @ 12:51:15
URL: http://delightful.blogg.se
Malin

Lizzy: Nej eller hur! Nu tycker jag iofs att brännboll är typ det värsta som finns i gympaväg (förutom typ höjdhopp), men ändå ;) Haha, jag missar inte, men jag lyckas alltid skjuta bollen jättekort och snett (och då använder jag det platta, ska jag använda det runda skulle det ta minst en halvtimme innan jag träffade) ;) Och vi får som Joy inte ens kasta :( Haha, inte för att det skulle göra så stor skillnad, men ändå. Hahahaha, samma här, om någon passar mig i fotboll är det inte speciellt stor chans att jag tar bollen ;) I alla fall inte om jag spelar med killar, för de skjuter så jävla hårt!
Joy: Inte vi heller, haha, fast det kanske är likabra, mina kastningstalanger sträcker sig inte så värst mycket över mina slagtalanger ;) BRÄNNBOLL VARJE LEKTION? Haha, jag skulle typ dö!
Evelina: Kan inte annat än att hålla med ;)

2007-08-24 @ 16:03:29
URL: http://www.mln.webblogg.se
Cassandra

Haha, fy fan! Stackaren, mina all times hatämnen!
Usch, jag tar helldre självmord än spelar brännboll, haha. MARDRÖM

2007-08-24 @ 17:14:17
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Joy

Malin: ja vi typ dog och gymnastikläraren dampade på oss! hahah, nej när jag kastar kommer bollen ca 2 meter...
hej

2007-08-24 @ 17:22:55
Malin

Cassandra: Jag vet, mina också, HATAR både fotboll och brännboll, och så ska man liksom spela båda samma dag!? Håller med dig, MARDRÖM!
Joy: Hahaha, samma här, bollen kommer typ lika långt när jag kastar den som när jag slår den ;)

2007-08-24 @ 21:03:03
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback