Shoppat + bio

Image Hosted by ImageShack.us
Igår var jag och M inne i stan för att leta kläder, jag efter t-shirtklänning och jeans, och hon efter jeans och hårfärg (okej, inget klädesplagg då, men ändå.) Jag hittade som vanligt inget av det jag letade efter, men fyndade däremot en gråmelerad klänning (klicka på länken för fler bilder) i 100% bomull från Cubus (mitt första plagg någonsin därifrån nu när jag tänker efter) för 149:- och så köpte jag ett Essielack i färgen Chastity (är mycket mer rosa och mindre lila än det ser ut att vara på bilden.) Har inte provmålat än, men believe me, när jag har så kommer det recenseras! Efteråt åt vi, och gick för att se The Simpsons Movie (var ju bara tvungen att se den, även om jag inte är världens största Simpsonsfan.) Helt okej faktiskt, tyckte att det var kul ibland även om jag (som vanligt) inte skrattade sådär överdrivet mycket. Är konstig på det sättet, kan tycka att något är jätteroligt, men ändå så skrattar jag inte.. Nu ska jag ringa och jaga E på jobbet, måste få hem henne så fort som möjligt så att vi kan fixa det sista med presenterna som en av min  M ska få, det är hennes femtonårsdag imorgon..

Kommentarer
evelina

åh vill verkligen veta vad du tycker om essie lacket! om det är värt att köpa så att säga. ;)
jag är också som du, kan tycka nått är askul men inte röra nån min alls. ;)

2007-08-22 @ 16:22:05
URL: http://delightful.blogg.se
Cassandra

Åh, äntligen fick du ditt essielack. Har spanat och spanat på den där färgen osv, men jag har verkligen inte råd. Tjusig klännigni a f :D
Kram

2007-08-22 @ 17:19:44
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Evelina: Har inte provat det än (mer än på en lillfingernagel för att kolla färgen), men jag kan säga att jag är riktigt nyfiken (men för det priset så hoppas jag verkligen att det är bra) :) Recension kommer efter någon vecka eller så, måste ju testa hållbarheten också ;) Haha, jag trodde att det bara var jag, alla tycker jag är jättekonstig när jag berättar det. Men då är vi två ;)
Cassandra: Ja! :D Men när jag fått det jag ville ha har jag börjat sukta efter Jelly Pong Pong Chic Shine istället, men det är en annan historia.. ;) Tycker att den är så fin i flaskan (Chastity alltså), så jag hoppas verkligen att den är lika fin på nageln, och inte börjar dra åt det lila håller vilket jag verkligen inte gillar. Tack så jättemycket, tror jag ska ha på mig den imorgon (första skoldagen..) :D Kram!

2007-08-22 @ 17:28:27
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

jättesöt klänning :) haha jag är likadan.. även fast jag tycker något är jättroligt börjar jag inte skratta, men när jag väl skrattar då garvar jag som fasen och det går inte att få stopp på ;)

2007-08-24 @ 11:32:34
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Tack! :D Åh, haha, då är vi tre! ;) Är precis likadan, antingen skrattar jag inte alls eller så skrattar jag hur mycket som helst och kan bara inte sluta ;)

2007-08-24 @ 16:28:50
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback