Patricia Field for Asos!

Här utanför åskar det, och dagens planerade shopping med E uteblev. Dessutom måste jag städa och packa inför imorgon. Mitt hårs tillstånd speglas ganska bra av den här teen från Forever21, och halva benet (det här är överdrifternas dag) är svullet på grund av insektsbett. AJ! Mitt humör är inte på topp som ni märker. Något som kanske kan höja dagens glamfaktor en aning är att kolla på Sex and the City-stylisten Patricia Fields kollektion för Asos. Skrev om den för ett tag sen, och nu har den alltså släppts. Inte direkt något att hurra för, jag menar, vad tänkte hon här? Och här? Förlåt, men jag gillar det inte, även om en del plagg var rätt coola. Vad tycker ni?


Image Hosted by ImageShack.us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback