Neeeej!

Jag måste vara världens ouppmärksammaste, här har jag gått och TOTALT missat att nya säsongen av Top Model har börjat. Noooo! Fattar inte hur jag kunnat missa det! Har det varit någon reklam för det alls? Tur i alla fall att det kommer sända hela säsongen på sammanlagt bara några månader, den kommer alltså gå från måndag-torsdag varje vecka, så jag behöver inte vänta speciellt länge på att stilla min abstinens. Tack för det. Dessutom hade jag tänkt att titta på Sjukhuset också, men glömde såklart bort det med. Seriöst, hur glömsk får man bli? Nu ska jag försöka sova, måste verkligen vända tillbaks dygnet. Har ni lyckats än?

Kommentarer
Joy

du är inte ensam! jag är nog glömskare än de flesta, missdade också sjukhuset, men kom ihåg top model! :)

2007-08-28 @ 16:33:47
URL: http://memorial.bloggspace.se
Malin

Haha, jag är både glömsk och disträ, fast mest av det senare ;) Du kom ju ihåg Top Model till skillnad från mig, då kan du ju inte vara SÅ glömsk :D Tur iaf att jag bara missade första avsnittet :)

2007-08-30 @ 17:32:09
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback