Mina lådor!

Har sjukt ont i benen och fötterna efter att ha gått och sprungit en hel dag. Tidigt i morse (tar trots allt cirka en och en halv timme att åka dit med buss och pendeltåg) åkte jag och E till Barkarby, dels för att kolla outleten, och dels för att gå på IKEA (skulle kolla om mina rosa lådor kommit in än, de skulle ju komma i vecka 33.) På outleten blev det inte mycket shoppat för någon av oss, eller snarare ingenting alls. Finns inte så mycket bra affärer där egentligen, men Filippa K brukar man ju alltid hitta något på.. Men på IKEA hade jag mer tur, alla mina lådor fanns där (yes!), så de köpte jag såklart, plus ett till paket galgar, de som jag köpte sist räckte inte. En lunch på IKEA (haha) och det jättetjocka septembernumret av ELLE köpte jag också, men det kanske inte räknas ;) Mina stackars små (stora då, jag vet. Får man automatiskt 39:or om man är över 170 cm lång? Va? Va?) fötter fick i vilket fall som helst vila lite senare framför Project Runway samtidigt som jag skruvade ihop mina lådor. Gick, eh, mindre bra. Var tvungen att skruva om allting fyra gånger. Tekniksmarta Malin var det ja. Hehe. Nu ska jag försöka vända tillbaka dygnet (duktigt!), så jag kanske (nej Malin, du SKA!) går och lägger mig om en stund. Godnatt <3

Kommentarer
Joy

jag är över 170 och har 38-39...vet ingen som är lika lång som mig och har mindre än strl 38, antagligen har det något med balans att göra :p

2007-08-16 @ 13:27:49
Cassandra

Jag har 38/39 och jag är typ 1.56, haha, skitfeta fötter och kort kropp :)

2007-08-16 @ 19:21:46
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Joy: Ja, så måste det nog vara. Något måste det ju bero på.. ;) Nu när jag tänker efter så är det ingen av mina kompisar som är över 1.70 som har mindre än 39. Hm.. måste ta reda på det där ;)
Cassandra: 38 är ju inte alls så stort, dessutom så kanske du växer mera, på längden alltså, så att det jämnar ut sig :) Fast det är jättefint att vara kort tycker jag :D

2007-08-17 @ 09:20:36
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback