Grattis Engla!

Alla våra misstankar var befogade, den tolfte augusti födde Engla en frisk och söt dotter som ska heta Jolie (efter Angelina eller vad?) I vilket fall som helst, grattis, grattis, grattis Engla, så glad för din skull!

Själv åker jag in i stan i eftermiddag för att prova kläder, sen kommer mamma efter jobbet och betalar allt. Haha, ibland har man tur ;) Hoppas jag hittar något bara. Är ute speciellt efter snygga jeans och en svart cardigan som sitter rätt tight, men eftersom att det är just det jag letar efter så kommer jag väl hitta tusen andra snygga saker - men inte just det. Är det inte alltid så?

Kommentarer
Cassandra

Jag visste väl det, ett stort grattis till henne :)
h&m har fina jeans och h&m och gina tricot har fina koftor!

2007-08-16 @ 19:23:07
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

Så kul för Engla (och oss också, haha) :D Tack för tipsen, har aldrig kollat jeans på H&M nu när jag tänker efter :O Måste göras snarast!

2007-08-17 @ 09:22:29
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback