Ett par jeans och lite fotografering

Idag efter skolan (usch usch usch, de tre timmarna jag var där räckte gott och väl, nu är jag redo för ett nytt sommarlov. Hehe) så åkte jag och M in till stan, jag för att leta efter det perfekta ribbade linnet, ett par jeans och en t-shirtklänning. Hittade faktiskt ett par jeans, ett par stuprör (inget bootcut för min del) från Crocker (bryr mig inte så mycket om märken, om ett par jeans är snygga och sitter bra så köper jag dem, sen spelar det mindre roll vad de har för söm på backfickan.. äger bara ett par märkesjeans från DKNY, och de använder jag inte ens speciellt mycket.), men såklart inget ribbat linne eller någon t-shirtklänning. Buhu.

När jag stod i kö till bankomaten och skulle ta ut pengar så kom samma tjej från Stockholmsgruppen som kommit fram till mig förra veckan fram till mig och frågade om jag var intresserad av att eventuellt börja jobba hos dem. Jag berättade att hon redan frågat mig förra veckan, men inte fotat mig då, och då bad hon så mycket om ursäkt och frågade om hon fick ta några bilder på mig nu istället. Jag sa såklart ja, och sen stod jag där en meter från bankomatkön och posade, haha! Eller okej, så mycket posande blev det inte, hon tog en helkroppsbild, ett par tre ansiktsbilder och en profilbild (usch), och så fick jag lämna uppgifter som namn och telefonnummer och så. Haha, hoppas arr de där bilderna blev bra nu, vilket jag verkligen inte tror. Är det någon som vet ifall de ringer en både om man blev "uttagen" till att börja jobba där eller inte. Skulle gärna vilja veta även om det inte blir av så att man inte går omkring där och väntar i evigheter, och så ringer ingen (vilket jag inte tror att de kommer göra, även om jag gärna vill.) Men, som sagt, någon som vet om de ringer varken eller?

Kommentarer
Cassandra

h&m divided har både biliga t-shirtklännigar för 69 kronor och ribbade linnen för 49.. :D
Och GUD vad kul att hon kom fram igen, då måste hon ju verkligen tycka att du passar som modell, och därför är jättejätte snygg (och det är du nog också) :)
Jag tror att man får komma dit och ta bilder och såvidare, och sen så väntar man.. Men man ligger kvar i registret i tio år, ;)

2007-08-24 @ 07:11:02
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Malin

69:-? Åh, då måste jag kolla! Hur ser de ut på ett ungefär? Har kollat efter ribbade linnen från L.O.G.G (iofs H&M det också) som många sagt ska vara bra, men de fanns inte i min storlek, bara M, L och XL kvar.
Blev såklart glad, men jag tror inte det var något speciellt, det var nog bara för att jag är lång, hon gick fram till flera stycken (som hade typ samma längd som jag) bara på den platsen där jag var (bankomaten precis bredvid Gina Tricot vid Hötorget), så det var nog inget speciellt :) Dessutom kanske hon inte tyckte att jag blev bra på bild, även fast jag verkligen hoppas det ;) Haha, nej, jättejättesnygg är jag verkligen inte, inte alls lika söt som du! :) Tror verkligen att du kommer lyckas med att bli folkmodell! Jag tänkte också på det (att man får komma dit och ta bilder alltså), men tänk om de inte ens vill att man ska komma och ta nya bilder, får man veta det också då tror du? Tack för hjälpen iaf! :D

2007-08-24 @ 08:11:54
URL: http://www.mln.webblogg.se
carolina

hon har scoutat mig med,, och nu är jag med dom.. dom brukar bara höra av sig ifall man gått vidare..



men testa maila henne vet jag;)



[email protected] då kan du maila in bilder du själv gillar ju.. och berätta hur lång du är igen.. lycka till .. jag tycker du ska maila:)

2008-10-18 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback