Covet

Image Hosted by ImageShack.us

Nu i dagarna lanserade Sarah Jessica Parker sin nya parfym Covet. Hon säger själv att det här är en mer aggressiv doft med tyngre doftnoter (som till exempel vanilj) än hennes förra doft Lovely, som varken jag eller många andra blev särskilt imponerade av. Är på jakt efter just en tyngre parfym som passar bättre på hösten och vintern än Be Delicious som jag använder nu, så jag hoppas verkligen på den här, extra mycket när man tittar på den underbara flaskan.. Men en parfym som doftar av choklad, mysk, citron, lavendel, vanilj, magnolia och amber.. sounds pretty good to me!

Update: Ja, det kommer verkligen nya kändisdofter var och varannan dag som någon sa, Gwen Stefani släppte sin doft för ett tag sen. Här kan du se reklamen. Själv är jag inte särskilt imponerad, varken av reklamen (det är något jag inte gillar med den, kan inte riktigt sätta fingret på det) eller flaskan (även om den känns väldigt Gwen), men egentligen så kan jag ju inte säga något, inte förrän jag luktat på den. Dessutom har jag hört någonstans att även Christina Aguilera snart också lanserar sin doft Christina Aguilera - The Fragrance... Om detta är sant eller inte vet jag däremot inte, men jag återkommer så fort jag vet mer!

Kommentarer
omg

låter verkligen som om den kommer lukta gott! har inte blivit imponerad av nån kändisparfym, men nu ska ju även kate moss lansera en egen doft och den lät också bra...

2007-08-20 @ 11:56:35
URL: http://ohmygosh.webblogg.se
Joy

hihi, den där finns att köpa på flygplatesen nu också (A)

2007-08-24 @ 11:45:44
Malin

Omg: Ja, tror också det! :) Eller hur, Kate Moss lät som om det kommer lukta riktigt gott den också!
Joy: Finns den!? Åh, då kan det ju inte dröja länge innan den kommer ut i butik :D Hoppas bara att den luktar gott nu då ;) Luktade du på den?

2007-08-24 @ 16:30:38
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback