Sjuk, sjukare, sjukast (jag kan komparera!)

Okej, jag var så fruktansvärt uttråkad, så jag och J, min förkylning till trots (Alvedon är dagens räddning) åkte in till stan (där vi såg en man i 45-årsåldern på tunnelbanestationen med världens stånd plus blöta byxor. UH! Efter ett tag verkade han typ fatta att det var lite pinsamt, så han gick runt och täckte det med en tidning.) I typ en timme, sen höll jag på att dö lite. J hann i alla fall köpa ett par jeans och bli av med sitt bankomatkort (mindre kul.) Men, precis när döden var som närmast (haha, jag har en tendens att överdriva mycket när jag är dålig) så ringde dagens räddning nummer 2, J's pappa och bjöd oss på lunch i Vasastan. Tack! Sen åt jag och J sorbe, drack milkshake och åt godis. Sen rullade vi hem (min mage är så svullen så att.. kunde inte komma på någon bra jämförelse ;) Men det är bara bra, jag ska gå upp minst 5 kilo inför beach 07!) och ramlade ihop i en hög i soffan, där vi legat de senaste tre timmarna. Nu är jag sjukare än i morse, men det var det värt, vi hade så himla kul idag. Får vila upp mig på landet nu i helgen. Det här var typ världens tråkigaste inlägg, men vad gör man när alla förkylningsbakterier äter upp fantasin? Adjås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback