Pucci och Guerlain!

Image Hosted by ImageShack.us

Det verkar som om jag är den enda (hmhm) som inte hört talas om Puccis samarbete med Guerlain förrän idag. Riktigt sugen blev jag i alla fall på allting som har med kollektionen att göra - jag älskar Pucci! Sminkkollektionen kommer innehålla ett Eye Makeup Set som i sin tur innehåller, mascara, kohlpenna, eyeliner och fyra ögonskuggor (lila, blå, rosa och vit) med tillhörande applikatorer. Och, när sminket i setet är slut, så kan man använda den som en vanlig neccessär! Ett bortset, Guerlains legendariska puder Meteorites ett etui designat av Pucci och fyra läppglans finns också i den åtråvärda kollektionen. Åh vad jag vill ha något. Fast det kanske inte känns så aktuellt när priset på Eye Makeup Setet är 675:-.. Modell för kollektionen är Julia Stegner.

Kommentarer
Linda

Ok, du var inte den enda. Men jag fick ju oxå reda på det idag, då..
..Genom dig ;)

2007-04-05 @ 09:26:47
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Haha, då är vi två ;)

2007-04-05 @ 19:41:02
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback