Out and about

Satt i soffan, på bästa Top Model-humör, när L&S ringde på dörren, satte på mig skorna (tryckte kanske är ett mer rättvist uttryck) och bar ut mig genom dörren, sen gick vi runt ett tag ute, träffade Jack och Mattias, och gick runt lite till. Konstigt att man kan ha så kul genom att bara gå omkring ;) Sen gick vi hem till Jack, där S&L ska sova. Jag var för trött för att sova kvar, hade inte någon direkt lust heller, och kom hem runt halv elva (efter ett mobilsamtal från mi madre som inte var så glad.) Roligt var det iaf. Idag ska jag praoa, as usual, och sen blir det en tre timmar lång extraträning inför tävlingen på lördag. Kan bli kul. Kan bli jobbigt. Nu ska måste jag åka.

Kommentarer
Linda

Roligt med prao!
Vad är det för tävling??

2007-04-19 @ 18:43:58
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Ja :D Fast idag var det sista dagen :/ Det är en danstävling som är imorgon, gissa om jag är nervös :O

2007-04-20 @ 21:20:54
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback