Nygamla skor och nygamla Girlyliciouskvällar

Jag älskar känslan när man hittar saker som man glömt bort att man har, och som man verkligen tycker om. Mamma och jag satt och pratade om skor idag, och hon skulle gå ut och hämta sina åttiotalspumps (jättefina - men två storlekar för små) som ligger i skopåsar i garaget. Jag följde med, och hittade en hel del skor som tillhörde mig och som jag helt glömt bort att jag hade! Bland annat ett par bruna kilklackar med flätade remmar och ett par vita tygskor från Vagabond. Perfekt att ha nu i vår och sommar :) Det är ungefär samma känsla som att hitta en hundralapp i fickan på ett par byxor man inte använder särskilt mycket, något som tyvärr inte händer mig allt för
ofta ;)


Image Hosted by ImageShack.us

Har genom en pålitlig källa (mohaha) fått reda på vilka program som kommer ersätta Top Model och Lustgården när de serierna tar slut. Och det är dels en ny säsong av Project Runway med Heidi Klum i spetsen, och dels en helt ny serie i åtta delar som heter Pussycat Dolls och som handlar just om Pussycat Dolls som letar efter en sjunde skönsjungande "doll" som ska bli en ny medlem i den populära tjejgruppen och få medverka i deras nästa album och turné. Så onsdagskvällarna på tv3 fortsätter med andra ord att vara Girlylicious! Båda programmen börjar sändas den tjugotredje maj!

Kommentarer
Joy

åh jag har hört om pussycatdolls programmet, måste ge det en chans! men, det låter så fånigt egentligen om man tänker efter!

2007-04-13 @ 00:11:16
URL: http://kanelpinglan.blogg.se/
lizzy

haha åh jag måste se de där pussycat dolls pogrammet, det verkar ju skitkul :D men som joy säger låter det lite fånigt men haha, skit i det.

2007-04-14 @ 14:52:28
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Joy: Eller hur, en chans måste man ge det ;) Haha, ja faktiskt, men jag tänker nog ändå se vad det är för något ;)

Lizzy: Eller hur, skit i det ;) Tänker inte säga något om det förrän jag sett det, haha ;) Undrar om det kommer bli typ som Idol, alltså att vissa är skitdåliga och så kommer de typ mobba ut dem totalt, eller om alla är bra från början och så väljer de den som är bäst.

2007-04-14 @ 17:13:32
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback