No se engañe nadie, no.

Nu har alla gått hem, SKÖNT! Fast två av mina yngsta kusiner + föräldrar var inte där, känner mig lite elak när jag säger det, men det var ganska skönt det också. Har under fem timmar agerat trött barnvakt åt min tvåårige kusin, ätit så mycket tårta så att jag fortfarande mår illa, kollat på min fasters förlovningsring, pratat tapetmuséer och krokusar. Seriöst. Man kan ha roligare. Fick i alla fall en enormous Toblerone av farmor&farfar som varit på Lanzarote i två veckor (hur bruna som helst, kände mig som ett väldigt vitt och miljöfarligt blekt papper bredvid dem.) Joggingen innan gick sådär. Förut kunde jag springa 4-5 kilometer utan att bli så jätteöverdrivet trött, men nu blev jag helt slut efter bara 2. Buhu. Känns inte sådär jättebra, har tappat (kondition, inte kilon) hur mycket som helst nu under vintern. Det var iaf helt underbart ute, fälten utanför skolan var knallgröna och fåglarna kvittrade. VÅR säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback