Min själsfrände

Haha, jag pratade med mormor som ringde typ tio minuter innan Cityakuten började:

Mormor (pratar om något tapetmuseum hon ska gå på): Och så är det ju den här kulturcirkeln, vi ska på ett jättespännande tapetmuseum nästa vecka och.. (fortsätter i typ tre minuter)
Jag: Mm, låter kanske inte sådär jättekul med tapeter liksom.. papper som papper..
Mormor: Haha, ja, det kan man tro, men det kommer nog bli jättespännande. Oj, nu måste jag rusa, Cityakuten börjar när som helst.
Jag (chockad): Kollar du på Cityakuten?
Mormor: Ja, jag har följt det i flera år nu, det är så bra!

Haha, jag har hittat min själsfrände i mormor, hon är den enda som förstår det fantastiska med Cityakuten. Ingen i min umgängeskrets, ingen i min familj och ingen i min släkt tycker om eller ens kollar på Cityakuten. Bara mormor. Woh! Iaf en person jag inte behöver bli mobbad av för min hemliga passion (jag går ofta till överdrift när jag är trött. Just nu är jag väldigt trött, gick upp åtta imorse.) Nu blir det sova (eller först läsning av nya VR) när som helst. Nighty!

Update: Hm, upptäckte nyss att man får en gratis tonad dagkräm från Nivea Visage Young (Be Beautiful! Tinted Moisture Care) med nya Veckorevyn. Att hämta på JC. Ska definitivt göra det, en gratis dagkräm tackar man ju liksom inte nej till. Speciellt inte en tinted. Sen var det ju det här med hudfärgen... Fast om den bara är tinted..?

Kommentarer
lizzy

haha coolt att ha en mormor som tittar på cityakuten :D

2007-04-05 @ 08:26:35
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Haha, jag blev värsta förvånad, annars är hennes favoritprogram Go'kväll typ ;) Fast min farmor är värre, hon gillar både Paradise Hotel och Top Model ;)

2007-04-05 @ 19:35:48
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

haha allvarligt ? :D fan vad skön släkt du har haha, i min släkt nöter alla "Go'kväll, mitt i naturen och alla uttråkande pogram på SVT :D

2007-04-05 @ 20:38:31
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Haha, ja, det är faktiskt sant ;) Fast min mormor kollar också på Go'kväll, varje dag, haha ;) Och typ alla andra såna där program, så det var därför jag blev så förvånad över att hon kollade på Cityakuten ;) Om farmor skulle kolla på det skulle jag inte bli förvånad alls, hah ;D

2007-04-05 @ 22:04:32
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback