Leopardmönstrat!

Image Hosted by ImageShack.us

Jag har aldrig varit riktigt in to leopardmönster, inte ens när det var trendigt. Men, jag vet att många som läser min blogg fortfarande älskar mönstret, så därför gjorde jag det här kollaget med leopardmönstrade beachsaker - just for you!

Baddräkt: Baddräkten är det trendigaste du kan bada i i år, och om du föredrar leopardmönstrat så har Guess en lite annorlunda modell.
Mörk bikini: H&M är billigt och bra, för 98:- delen får du den här, faktiskt ganska snygga, leopardbikinin. Speciellt snyggt till solbränna.
Ljus bikini: Guess gillar leopardmönstrat! Ännu ett badplagg, här en halterneck bikini.
Solisar: Dolce & Gabbana gillar också leopard, här ett par solglasögon med breda bågar.
Bronzingpuder: Märket Cherriflip har ett coolt bronzingpuder, Safari Mineral Bronzer, som jag inte skulle ha något emot att ha i min Marimekko-necessär. 349:- hos Eleven.se.
Lipbalm: Ballmania Lipbalm är, just som namnet säger, lipbalm i en boll. Finns i flera olika mönster (till exempel zebrarandigt för en djurmönsterjunkie), här i leopardmönstrade Miss Kitty. Säljs på nyöppnate webshopen satine.se, och kostar 69:-.

That's about it, nu ska jag till majbrasan (yes, blev mer eller mindre tvingad till att äta middag med mammas arbetskompis plus familj. Ett av barnen är sex, det andra två månader. Kul. Not.) och träffa S, L, J och kanske E om hon inte är i Bromma. Over and out!

Och snälla, glöm inte att hjälpa mig upp ur min beslutsångest, hjälp mig att välja vilken klänning jag ska behålla.

Kommentarer
Cassandra

Jag total dissar djur-trenden. Gaalet fult!
Och angående klänningen så tycker jag att du borde ta dne blommiga. Skolavslutning = vita klänningar. Så varför inte sticka ut lite ur mängden och välja en blå istället för vit? Du kommer vara finast på avslutningen! :D

2007-04-30 @ 21:04:45
URL: http://unikacassandra.blogg.se
lizzy

haha nå, vad sött av dig :) undra vem/vilka du syftar på med det här inlägget? :) en av dom tror jag är jag för jag tror du vet att jag ÄLSKAR leopard-trenden, tihih. åh jag hade velat ha allt på bilden specielt den ljusa bikinin, sjukt snygg! :D pst. jag har sagt det förut men måste säga det igen, du gör sjukt snygga kollage med bilderna :)

2007-05-01 @ 10:22:06
URL: http://lizzzien.blogg.se
Linda

Jag är inte heller så där galet intresserad av djur-modet, men det mörka bikinin var söt!

2007-05-01 @ 11:00:16
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Joy

jag har bikinin från H&M den är så sjukt söt! :)

2007-05-01 @ 17:08:33
Malin

Cassandra: Yes, me too. Har aldrig riktigt fattat grejen, men det var ju grymt populärt förut, så jag antar att många andra har det ;) Tack än en gång för hjälpen, dina skäl väger tungt ska du veta :D

Lizzy: Du och Evelina vet jag älskar djurmönstrat, så ni var de som jag tänkte på :D Fast det är säkert flera som läser som också gillar leopard. Så det är väl lite tillägnat dem också, även fast ni var de som det var mest tillägnat :D Lite invecklat det där ;)

Linda: Ja, den tycker faktiskt jag också är söt :D

Joy: Ja, den är inte så snygg på bild, men på är den grymt fin! Min kompis provade den, och hon blir så himla lätt brun, så hon är redan sjukt brun, och den var verkligen jättefin till solbränna! :D

2007-05-01 @ 18:40:54
URL: http://www.mln.webblogg.se
evelina

ååhå! :D den där bikinin är verkligen snygg! önskar verkligen att jag hade annat pigment så man slapp vara blek året om.. ;/

2007-05-01 @ 21:14:28
URL: http://delightful.blogg.se
Malin

Visst är den? Något av de få leopardmönstrade saker som jag actually gillar :D Samma här, jag blir bara lite ljusbrun (om jag har tur) på sommaren :/

2007-05-02 @ 17:07:54
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback