Inköp och praodag nummer två

Image Hosted by ImageShack.us

Här kommer de utlovade bilderna på dagens och gårdagens fynd! Skorna är från Wedins, 299:-, hur bekväma och sköna som helst, veckade framme vid tån och har både en rosett och en synlig söm. Halsbanden som jag fick av E är från Gina Tricot och de fyra paren ballerinastrumpor (uhh, hemsk nylon, jag vet, men det fanns inga i vanligt "strumptyg", så de här får duga så länge) är från H&M och kostar 49:50:- för 2 par.

Idag har jag också gjort ganska ospännande saker, typ bytt etiketter på en stor byrå med massor med broschyrer, annonsförslag etc. i, varit med på ett möte, letat siffror i ett elskåp och letat bilder på Viasats pressbildbank. Haha, låter så där lagom kul, men det var faktiskt helt okej. Speciellt med en projektor som visade MTV på en enorm duk i bakgrunden ;) Lunch någonstans därimellan med projektassistenterna. Efter blev det (as usual) en snabb runda i Fältan, hittade världens finaste blå skjortklänning på H&M, eller den var fin på galgen, men inte lika fin i provhytten. Var jättelång och hade konstig passform. För stor och jättekonstigt påsig överallt, trots att det var min storlek. Hm. Den som var så fin. Hur har eran dag varit?

Ursäkta den sugiga bildkvalitén, men när man förminskar bilder så blir de alldeles korniga och otydliga. Som de blivit nu ;)

Kommentarer
Joy

Åh vilka söta halsband och ballerinorna var ju riktigt söta!

jag köpte en skjortklänning förra året, den är också för lång, verkligen skitfult när de är sådär långa :/. så jag ska nog sy upp den så att jag kan använda den lagom till sommaren :)

2007-04-12 @ 10:09:59
URL: http://kanelpinglan.blogg.se
lizzy

åh vilka söta skor ;DDD

2007-04-12 @ 17:06:11
URL: http://lizzzien.blogg.se
Linda

Ballerinaskorna var jätte fina med rynkan fram!

2007-04-12 @ 18:14:10
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Joy: Tack :D Eller det är väl Elin jag ska tacka egentligen, som köpte halsbanden åt mig :D

Ja, det är konstigt att de gör dem så långa :O Jag är ganska lång (172 cm), och provade strl 34, och den för hur lång som helst! Är det någon som vill ha skjortklänningar som går ner till halva vaden eller vadå? Låter som en jättebra idé att sy upp den, det är ju så fint med skjortklänningar :D Var har du köpt din? :)

Lizzy: Tack! :D Det bästa är att man inte får ett enda litet skavsår eller märke av dem, de är så himla mjuka och sköna :D

Linda: Tack :D Ja, visst var det sött :) Då ser de liksom inte ut som alla andra svarta ballerinas, och så blev de jättemjuka också :)

2007-04-12 @ 22:12:50
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback