H&M Loves Kylie

Image Hosted by ImageShack.us

Nu har bilderna från kollektionen H&M Loves Kylie som jag skrev om för ett tag sen dykt upp. Och det ser riktigt somrigt ut. Själva kollektionen ska jag inte uttala mig om förrän jag sett den i verkligheten, men priserna är ju inte helt fel. Billigt som alltid: Baddräkt: 198 kr, Bikini-BH: 149 kr, Bikini-trosa: 98 kr, Tunika: 198 kr, Kaftan: 298 kr, Klänning: 298 kr, Sarong: 149 kr, Kjol: 149 kr och 198 kr, Sjal: 149 kr, Solglasögon: 198 kr, Väska: 198 kr, Flip flops: 98 kr, Handduk: 198 kr. H&M i ett nötskal. Missa inte heller H&M:s nya kampanj, "Today" som kommer vara ungefär som Gift of the day, ni vet den där kanmpanjen de hade i julas. Varje dag sänker de priset (ofta 50% eller mer) på ett visst plagg, idag var det till exempel en blommig viskosklänning för 98:-. Ingenting för mig direkt.. Nu ska jag ut och träffa E, ska bli jättekul. Fortfarande jättevamt (och jätte kanske är att ta i) och skönt ute. Ha en bra kväll :)

Kommentarer
lizzy

åhå det verkar ju ändå som en snyggare kollektion än den som madonna hade. och bra priser som alltid :)

2007-04-14 @ 14:54:27
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Eller hur, haha, fast typ allt är bättre än Madonnas kollektion ;) Fast den här har ju Kylie iofs inte designat själv, hon bara frontar den, så Kylies designförmågor ska jag inte uttrycka mig om ;) Men jag tror att det säkert finns ett par (eller fler) fina saker i den kollektionen, och priserna är ju som sagt perfekta :)

2007-04-14 @ 17:15:06
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback