Hela mitt liv (eller inte)

J kom nyss förbi med senaste numret av HairStyle (måste ha lite frisyrtipes eftersom att det eventuellt bär av till frissan på torsdag) och som vanligt så stod vi och pratade. Länge. Fyrtio minuter. Utomhus. Vilket resulterade i blåfrusna tår och iskalla öron (det är så jävla kallt ute!) Idag var jag as you all might know inne i stan, och när jag kollat runt en stund så ringde mormor och frågade om hon fick bjuda mig på lunch. Och såklart sa jag ja, vi satt och åt italiensk paj och sallad i den där restaurangen/caféet längs uppe i Åhléns City (såg två Bayswaters, en Black och en Oak. Snacka om jealous jag blev) och sen gick vi på typ en skoutställning där de visade kända människors skor (typ Greta Garbo och Marilyn Monroe.) Efter det ringde E och vi träffades utanför Åhléns City för att leta present till A. Och snabbt fick det gå, E skulle på träning och var tvungen att åka efter en timme. Tog spårvagnen till Nockeby för att göra henne sällskap, missade precis 302:an hem och fick sitta på en blåsig, trasig och iskall busshållplats i bara kappa och linne i trettiofem minuter och vänta på bussen. På min ena sida hade jag en mobilpratande fjortis ("assåh jag känner att jag måste åka moppe till praon liksom, så jag bah: dampa dåh, dampa dåh så att du kan få sparken och så kan Jonathaaan komma hit istället. Jaaah! Fett bra! Den där jävla bruuuden assåh") och på den andra en tjej iförd ridkläder, rosalila hår samt bärandes på två mangapocket. Om ett tag kommer E hit, (vi ska slå in presenter till A&MW) och imorgon blir det John Chris med E, M, L, S och såklart födelsedagsbarnet (HAHA, varför säger man så egentligen?) och femtonåringen A. Ursäkta för ett ganska innehållslöst och tråkigt inlägg. Vad har ni för planer för morgondagen?


Image Hosted by ImageShack.usIdag när jag kollade runt lite snabbt på H&M:s webshop så hittade jag något väldigt bra. Den här kopian av ett Pucciheadband. Kostar inte 2000:- som originalet, utan bara 39:50:-. På H&M of course. Själv gillar jag inte att ha sjalar och sånt i håret, men för er som tycker om det är ju den här helt perfekt.

Kommentarer
mathilda

jag har planer att gå sista dagen i skolan för att sedan få lov och ja det blir mys och sen är det inte långt kvar till sommarlovet :)
har du slutat läsa min blogg?

2007-04-03 @ 21:29:15
URL: http://mathoe.blogg.se
Malin

Åh, har ni ledigt på torsdag? Vad skönt! :) Sommarlovet känns vääldigt långt borta, men egentligen är det ju inte det.. tio veckor liksom :) Nej, verkligen inte, jag läser fortfarande :D Tycker verkligen om din blogg :)

2007-04-03 @ 23:16:27
URL: http://www.mln.webblogg.se
2007

jag skulle vilja ha en sjal i håret, men jag passar inte i det :/ hela jag ser konstig ut i alla frisyrer med pannband/sjalar/diadem och liknande.

2007-04-04 @ 18:11:49
URL: http://noll7.blogg.se/
Malin

Samma här! Det är så tråkigt :/ Tycker att det är så himla fint, men jag ser verkligen konstig ut i det :(

2007-04-04 @ 19:05:06
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

jag tycker också att det är jättefint med sjal i håret, men jag passar inte heller i det :/

2007-04-05 @ 08:23:44
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Hm, det är synd om oss :/ Det som är så fint med sjal! :)

2007-04-05 @ 19:38:35
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback