Dagens!

Idag blev jag lite inspirerad av Cassandras outfit, och satte på mig leggings och jeanskjol själv. Jag har inte haft Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.uskjol i skolan sen typ ettan-tvåan om jag inte har helt fel. Klänning, shorts, capribyxor, jeans och långbyxor har jag haft, men inte kjol. Känner mig obekväm i kjol. Vet inte varför. Men, idag blev det i alla fall svarta leggings, jeanskjol, svarta ballerinor, svart väska och en tunn tee. Idag har jag också dansat, fått min hett efterlängtade, svarta, vattenfasta kajalpenna (Eye Defining Pencil som det så fint stod på förpackningen) från E. Funkhouser (170:- kanske är på gränsen för vad man vill betala för en kajalpenna, men den verkade så bra att jag slog till), och fått (okej då, lån på obestämd tid) en tee av E som var för liten för henne. Tycker jättemycket om den (är mycket finare i verkligheten), så tack! Har också sprungit en halv mil på gympan idag, och då har jag verkligen sprungit (joggat då, men same shit), inte gått någonting, utan sprungit hela vägen, med supervältränade E bredvid mig (ni kan ju gissa vem som fick mig att inte stanna..) Så himla jobbigt det var! Och varmt var det ute också. Gud, blir trött bara av att tänka på det.. ;) Nu ska jag fortsätta min kväll i sällskap med de här små vännerna. Over and out!

Glöm inte att tipsa mig om era favoritmascaror!

Kommentarer
Cassandra

Haha, sköning! :D
Det var i varje fall jätte tjusigt!
Roligt med en ny kajalpenna, men på mej ser det ut som om jag har världens minsta ögon om jag använder kajal :(
Och masterpiece är fortfarande bästa mascaran! :D
Kram

2007-04-27 @ 07:23:31
URL: http://unikacassandra.blogg.se
lizzy

ååååh vad snyggt :) härligt det där med att du sprungit en halv mil. haha jag bangar på bara 50 meter :D jag är inte riktigt någon träningsmänniska av mig ;)

2007-04-27 @ 14:25:54
URL: http://lizzzien.blogg.se
Madde

Tack för tipset:D

2007-04-27 @ 15:54:51
URL: http://madeleinea.webblogg.se
Linda

Jätte fint linne med knallröda naglar!
Shit, en halv mil, och så var det ju typ 100 grader idag!

2007-04-27 @ 21:24:38
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Cassandra: Dina outfits låter ju alltid så snygga, så jag kände att jag måste härma lite ;) Hm, ja, det är ju förstås inte så snyggt. Men man behöver ju inte ta innanför undre fransraden, jag brukar bara ta innanför övre fransraden och lite tunt på övre fransraden, då ser i alla fall mina ögon mycket större ut, och ögonfransarna längre ut :) Funderar på att köpa den, ska kolla lite närmare! :) Kram!

Lizzy: Tack så jättemycket :D Ja, haha, jag också egentligen, men Elin typ tvingade mig att springa hela vägen, fast det är jag glad för idag (trots att jag har sjukt mycket träningsvärk i låren) ;)

Madde: Varsågod, hoppas att det hjälpte :D

Linda: Egentligen är de knallrosa, men de ser typ röda ut på bilden, det blev något fel med färgerna :) Tack :D Ja gud, det var skitvarmt! Det vill jag helst inte göra om ;)

2007-04-28 @ 00:10:17
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback