Dagens outfit

Nu är det bråttom, bråttom, bråttom, men en snabb och ganska tråkig dagens outfit (skriftlig, ni får använda er fantasi) hinner jag med:

Tee: Grå, tunn med tryck, lånad av E
Jeans: Jättegamla och mellanljusa, Crocker
Strumpor:
Ballerinaskostrumpor (haha, långt ord?) i nylon, H&M
Skor: Svarta ballerinas, H&M
Väska:
Svart väska i samma material som skorna, Wedins
Frisyr:
Flätor
Smink: Concealer, E. Funkhouser, kajalpenna, E. Funkhouser, mascara, Kanebo, lipbalm, Rosebud, rouge, E. Funkhouser (mycket Eddie Funkhouser idag..) Allt applicerat på ett galet fräknigt ansikte (jag hatar att mina fräknar poppar upp så fort minsta lilla solstråle kommer på dem. Det är synd om mig!) 

Nu har jag ännu mera bråttom än vad jag hade innan! Återkommer senare. Ha en bra dag!

Kommentarer
Anonym

Fräknar är ju så fint! Önskar jag hade fler, får så få ;P

2007-04-28 @ 20:02:29
lizzy

låter ju som en fin outfit :) åh vad gulligt med flätor, jag har inte haft det på hur länge som helst. tack för tipset, tihi måste ha det någon dag :)

2007-04-28 @ 22:02:52
URL: http://lizzzien.blogg.se
Linda

Haha, sounds good!

Argh, gillar inte mina fräknar hellre, de ska bort!!

2007-04-29 @ 15:16:35
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
lizzy

förästen, vad gullig du e som har mig på dina "länkar". såg det först nu, har du haft det länge? :) aaw vad sött av dig i alla fall. :)

2007-04-29 @ 18:23:23
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Anonym: Det är jättesött om man har lite på näsan kanske, men inte om man har på hela kinderna i pannan och.. ja, överallt ;) Har nästan inga alls på vintern, men så fort det blir minsta lilla sol så kommer de fram ;) Men tack! :D

Lizzy: Tack så jättemycket :D Lite tråkig kanske, men jag orkade inte ;) Har inte haft det på hur länge som helst heller, förrän idag, haha ;) Tack! :)

Linda: Nej, det är jobbigt! Jag vill inte se ut som en prickig korv ;) Bara lite på näsan då kanske.. ;)

Lizzy: Aw, så lite så :D Såklart att jag länkar till dig, du är ju en av mina favoriter! :) Det var ungefär två-tre månader sen jag länkade :)

2007-04-29 @ 19:20:58
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback