Dagens önskeoutfit & en antagen utmaning

Image Hosted by ImageShack.us

Den här outfiten skulle jag gärna ha på mig när jag ägnar mig åt dagens huvudaktivitet - solning på baksidan. Shorts, slapp tee och världens bästa Dior Glossy (jag är så kär att jag nästan snuddat vid tanken på att köpa ett par) - kan det bli bekvämare? Det här är också resultatet av en antagen utmaning från Linda.

Shorts: Snyggt, svart och billigt från H&M. Inte omöjligt att det blir ett köp.
Nagellack: För att neonrosa är så snyggt! OPI's Koala Bear-y står höt på min önskelista.
Tee: Snyggt, slappt och miljövänligt från älskade Katharine E Hamnett.
Lipgloss: Mjukgörande och vitaminberikat gloss från Smashbox/Blush i den knallrosa nyansen Lit.
Ballerinor: Quiltat från Scoop/Net-A-Porter
Solglasögon: Underbara, svarta Dior Glossy. Åh vad jag vill ha!

Kommentarer
lizzy

åh den där outfiten skulle jag gärna haft :D jättesnygt, älskar solglasögonen, shortsen, t-shirten.. haha, ja allt :)

2007-04-15 @ 13:41:03
URL: http://lizzzien.blogg.se
Linda

Nej du, den outfiten skulle inte sitta fel..

2007-04-15 @ 18:29:20
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Lizzy: Tack :D Synd att det är så dyrt bara ;) Eller ja, shortsen kan man ju köpa, H&M är ju inte så dyrt direkt ;)

Linda: Tack :D Skulle gärna haft på mig den jag också, men det är ju som sagt priset, haha ;)

2007-04-16 @ 07:44:56
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback