Dagens, morgondagens, och lite till

Eftermiddagen har inte varit så speciell, men väry mysig! Jag och M gick hem till mig och blev muy sugna på kladdkaka. Vi bakade en. Den var god. För god. Vi åt upp hela kakan på typ en timma (ute i solen på gräsmattan) och mådde skitilla sen och bara låg och pratade i tre timmar. Sen åt jag middag, sen kom E hit och så har vi fixat med iPods, lyssnat på musik, skrattat, skrattat, skrattat och bara varit :) Skönt det också ibland!



Helgen har omplanerats typ tre gånger. Först skulle jag och E sova hemma hos mig (mamma och pappa på fest, sovar hos mormor och morfar, lillebror också, så jag har hela huset för mig själv :D Men nej, ingen hemmafest ffs!) och så skulle vi bara ha mysigt, kolla på film, äta onyttigt och så. Inte dricka någonting. Okej, kanske lite, men inte så mycket så att man ligger och spyr liksom (haha, S, känn dig träffad ;)) Men sen skulle visst S ha motsatsen till en mysig hemmakväll (tror ni förstår vad jag menar ;)), och då ville vi hellre gå dit än att bara stanna hemma. Men, the big problem, E's föräldrar. De förbjöd henne att gå dit, och visst, vi kan gå dit ändå, men eftersom att jag och E bor så pass nära varandra som vi gör, så skulle hennes föräldrar lätt bara kunna komma förbi, ringa på och se att vi inte är där, och så får E utegångsförbud i tio år.. get it? Så, det blir film hemma hos mig ändå, men vafan, det är mysigt det också! :) Dessutom blir det stan imorgon. Men nu, sängen (ska upp tidigt imorgon, måste komma in till stan innan allt folk kommer)


Update: Nu, 00:39, sitter jag fortfarande här. Hallå, jag skulle ju gå och lägga mig!

Kommentarer
lizzy

åh vad gott det låter med kladdkaka. fina bilder också :)

2007-04-29 @ 18:25:22
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Haha, ja, det VAR gott, tills vi föråt oss ;) Nu vill jag inte se åt en kladdkaka igen! Tack så jättemycket, blir så glad :D

2007-04-29 @ 19:21:37
URL: http://www.mln.webblogg.se
Cassandra

Mums!
Fina bilder

2007-04-30 @ 14:09:28
URL: http://unikacassandra.blogg.se
Malin

Haha, som jag sa till Lizzy, det VAR gott ;) Tack så jättemycket! :D

2007-04-30 @ 16:49:52
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback